Postup pri reklamácii…

Postup pri reklamácii, výmene a vrátení tovaru

 

Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

  • Každý tovar pred odoslaním vizuálne skontrolujeme. Poškodenie alebo nekompletnosť zásielky nám oznámte čo najskôr po doručení.
  • Na tovar zakúpený v našom elektronickom obchode sa samozrejme vzťahuje 24 mesačná záruka.
  • Každú reklamáciu, prosím, oznámte na zákazníckej podpore e-mailom na adrese info@olafashion.skPri reklamovaní tovaru je nutné závadu zdokumentovať. Popis nám pošlite v sprievodnom liste ktorý pribaľte do zásielky.

Aby sa predišlo poškodeniu pri doručení, tovar dostatočne zabaľte. Pošlite nám ho s Reklamačným protokolom (stiahnite si PDF) spolu s kópiou faktúry nám ho zašlite na adresu:

OlaFASHION s.r.o.
Hečkova 2136/9
953 01 Zlaté Moravce

Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku!

 

  • Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania.
  • Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní najneskôr však do 30 dní.
  • Pokiaľ ide o výmenu, tá prebehne okamžite po prijatí zásielky.
Rýchle doručenie
Najvyššia kvalita
Najlepšia ponuka
Platba na dobierku
Nákupný košík